Reklamation

Har du fundet en fejl eller mangel på en vare, du har købt hos os? Så har du her mulighed for at reklamere en vare.

Sådan reklamerer du

  1. Udfyld reklamationsformlauren nedenfor
  2. Send eller indlever varen til SJEB Horsens, Hattingvej 7b, 8700 Horsens
  3. Modtag afgørelse om din reklamation


Ofte stillede spørgsmål om reklamation

Hvordan sender jeg min reklamation?

Når du sender en reklamation til os, så anbefaler vi, at du pakker varerne ind i den originale emballage og vedlægger en kopi af ordrebekræftelsen. Varen sendes til vores erhvervsafdeling:

SJEB Horsens
Hattingvej 7b
8700 Horsens

Du skal sende med omdeling direkte til ovenstående adresse. Dvs. ikke til pakkeshop eller lignende. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Du kan også indlevere din returvare direkte i vores SJEB butik i Horsens.

OBS! Det er vigtigt, du udfylder formularen, inden du sender reklamationen til os, så vi nemmere og hurtigere kan behandle din reklamation.

Jeg har sendt reklamationen - hvad sker der så?


Når du har udfyldt formularen og sendt reklamationen til os, så behandler vi din reklamation, og vender tilbage til dig hurtigst muligt. Hvis reklamationen er berettiget, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.

Hvornår er det en reklamation?

Du kan reklamere ved fejl og mangler på din vare som eksempelvis kan være fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Reklamationsrettet omfatter ikke almindelig slidtage eller skader, du selv har påført varen.

Hvor længe reklamationsret har jeg?

Du kan reklamere over en vare i op til 2 år efter købet, du skal dog reklamere indenfor rimelig tid, og vi anbefaler, du reklamerer hurtigst muligt.

Hvem afgør, om min reklamation er berettiget?

Når du reklamerer over din vare, er det vores leverandører, der kigger på din vare og afgør, hvor omfattende skaden er, og dernæst hvad der så skal ske. 

Du har som kunde ret til at få din vare ombyttet eller repareret, hvis muligt. Er dette ikke muligt, eller kan ske indenfor rimelig tid, så får du refunderet dine penge eller et afslag i prisen. 

Hvad har jeg ret til, når jeg reklamerer over en vare?

Hvis reklamationen er berettiget, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.

Læs mere om:

star

Professionel rådgivning

Få professionel vejledning til sortiment fra vores erfarne sælgere.
star

Egen webshop

Webshop for erhvervskunder med mange fordele såsom fakturabetaling.
star

Logotryk- & broderi

Automatisk logotryk på dine bestillinger via din egen webshop.
star

Fri fragt over 999 kr.

100% klimakompenseret levering med GLS til pakkeshops & erhvervsadresser.

Få tilsendt rabatkoder & nyheder!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive rabatkoder, kampagner og produktnyheder.
Trustpilot