Har du fundet en fejl eller mangel på en vare, du har købt hos os? Så har du her mulighed for at reklamere en vare.
Når du sender en reklamation til os, så anbefaler vi, at du pakker varerne ind i den originale emballage og vedlægger en kopi af ordrebekræftelsen. Varen sendes til vores erhvervsafdeling:
SJEB Horsens
Hattingvej 7b
8700 Horsens
Du skal sende med omdeling direkte til ovenstående adresse. Dvs. ikke til pakkeshop eller lignende. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Du kan også indlevere din returvare direkte i vores SJEB butik i Horsens.
OBS! Det er vigtigt, du udfylder formularen, inden du sender reklamationen til os, så vi nemmere og hurtigere kan behandle din reklamation.
Når du har udfyldt formularen og sendt reklamationen til os, så behandler vi din reklamation, og vender tilbage til dig hurtigst muligt. Hvis reklamationen er berettiget, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.
Du kan reklamere ved fejl og mangler på din vare som eksempelvis kan være fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Reklamationsrettet omfatter ikke almindelig slidtage eller skader, du selv har påført varen.
Du kan reklamere over en vare i op til 2 år efter købet, du skal dog reklamere indenfor rimelig tid, og vi anbefaler, du reklamerer hurtigst muligt.
Når du reklamerer over din vare, er det vores leverandører, der kigger på din vare og afgør, hvor omfattende skaden er, og dernæst hvad der så skal ske.
Du har som kunde ret til at få din vare ombyttet eller repareret, hvis muligt. Er dette ikke muligt, eller kan ske indenfor rimelig tid, så får du refunderet dine penge eller et afslag i prisen.
Hvis reklamationen er berettiget, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.